jag i EXTAS!

ojdå.. hur stavas det? exstas? extas?! hahahah! ;)
vaknade upp med Anna sovandes i mitt rum! :p hahah, så himla söt! men vi bestämde iaf att hon ska med på
lördag! så nu blir det , jag Emma och Anna! :D jag är as pepp! :)
inte nog med det, så vaknade jag upp med feber också! men efter några alvedon gick det över!
drog till Nossebro med Matilda och Johannes! och det är nu det kommer!
när jag kommer hem och som vanligtvis, ska gå ut med min hund. så ser jag tre stycken aaaas snygga killar,
aldrig sett så heta, dessutom var dom utan tröja! som var i en sommarstuga som ligger typ 200 m ifrån mig!:D

hahaha, bara att få se dessa snyggingar gjorde mig frisk! :D
så nu, står jag upp och dansar och sjunger för full hals med till alla håkan hellströms låtar! :D
jag är sjukt taggad! på lördag, ska jag äntligen få se denna underbart bra person , liiiiive !





kan inte fatta att jag ska se honom på lördag! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!