happyface!

y e s  m i n  k a m r a  f u n k a r  : D

fick igång min kamra igen, nu blir det massa massa massa fotodagar här.. yiiihaaa!
dessutom slutar mitt sommarjobb på tisdag, och sen ska jag köpa en dator. det går bra nu! :D
på torsdag drar dessutom jag och anna till Pernilla i göteborg ♥

ne, nu ska jag fortsätta greja i mitt rum. har bara kommit en liten bit på vägen.
snart ska hyllorna upp .. ja. byggmästaren Vickan Radovanovic här!
yes. sen blir det kakor som belöning , kakor ♥ vickan .



har bara fixat detta idag. ne. här kan jag inte sitta och lata mig.
måste sätta igång så jag kan få dessa kakor. ha ha



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!