jao.

ja. lite sådär smått illamående efter gårdagen. men det går.
Serbien var alldeles för underbart, grät när jag skulle åka därifrån ♥. men det finns alldeles för mycket att berätta så det är ingen idé. sov hos Matilda inatt, med alex och johannes. och det hela slutade ju med att jag och Alex blev för varma i soffan, där vi skulle sova. så 3-halv 4 inatt så gick vi o la oss på altanen. där sov jag riktigt gött till halv sju, då vi frös och gick in. och jag och Matilda hamnade i soffan och där sov jag riktigt jävla gött kan ja säga. nu kommer snart Emma o Anna , vi ska va servitörer o bartender o massa skit hos mina grannar ikväll.
de ska ha fest med västern tema. så det ser vi fram emot...

jag har alldeles för mycket fritid...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!