HÅKAN HELLSTRÖM ♥

Ja, lördagen var nog bland den bästa lördagen i mitt liv! :) det började med att Emma Anna och Maria kom
och hämtade mig så drog vi till power meet i nossebro för att sälja hamburgare! :)
för er som inte vet vad power meet är, så är det en slags, bilträff? haha. massa aaaas heta raggare,
med gällivarehäng och bärs i handen! :D det är iaf jävligt kul att kolla på! :D
sen drog ja emma o anna till göteborg, och mötte upp pernilla! sen mötte vi en aas go brud i göteborg också! :p
sen drog vi på Håkan Hellström ♥♥ haha, känner mig som en liten fjortis! men fan va bra han är!

iaf, det var om min lördag, eftersom jag varken vart ute och fotat eller något annat skoj så kände ja att
ja måste göra ett inlägg bara! :)

vi hörs imorgon, pusshej!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!