listor.

VEM

Vem är i rummet med dig? sitter i köket i min ensamhet.
Vem fick du senaste sms av? Eric min björn! 
Vem tänker du på nu? Eric, eftersom ni fråga om smset. och nu blev jag deprimerad för att han har flyttat. 
Vem pratade du senast i telefon med? Nils...
Vems hus var du senast i? Där jag är nu? ja mitt hus. 
Vem önskar du var med dig nu? min hund! hon är i det andra rummet.
Vem är din favoritsläkting? hahaha, jadu. min kusin Emma, min moster (som är 1 år yngre) Anna, och min kusin Amanda :)

VAR

Var är din mobiltelefon? i min hand!
Var handlar du mest? Olika
Var fick du tag på tröjan du har på dig? min låtsasfarsas garderob! 
Var åkte du senast bil? ehm, jadu.

VAD

Vad åt du senast? KALLA fiskbullar.. euww 
Vad drack du senast? Mjölk...
Vad är det för färg på dina byxor? Röda.
Vad är den närmaste saken som är blå? En tidning. 
Vad har du på fötterna? tår. vad annars elle?
Vad är din favorit färg? Gul heltklart! 
Vilken film såg du senast? Bambi 2 faktiskt. hahhahahaha, disney!
Vad hör du just nu? min hund dricka vatten

HAR DU NÅGONSIN


Kört över hastighetengränsen? Nej. Aldrig.  
Målat om ditt rum? jag? nej. bengan, ja!
Dansat framför en spegel? Haha. varje dag.
Fått hicka? Aldrig?
Dumpat någon? Ja. i trean, över ett brev. hahaha.  
Stulit pengar från en kompis? Nej. så fattig är ja inte!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja. scaaary! 
Varit i slagsmål? hahaha! nej. men hade det gått 2 ynka sekunder till. så ja!
Smugit ur ditt hus? haha nej! mina föräldrar ber mig gå istället!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja,men seriöst. har inte någon vart med om det?
Älskar eller saknar någon nu? jämt, har man släkt i Serbien, och stockholm tex så saknar man och älskar en jävla massa folk samtidigt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!