min kamra är hos grannen

jisses vilken helg det har varit! såhär kul har inte jag haft på evigheter! (:
det går inte ens förklara! i torsdags hade vi en liten chill kväll hos Matilda, den var hur go som helst måste jag säga! i fredags var det fest med västern tema! jisses, det var nog den roligaste festen jag har vart på, och det var även första gången jag emma och anna var bartender! alla var fulla o glaá på festen!
i lördags, 3 dagen i rad det var fest för min del! lite halv bakis, men gla ändå så drog jag och några tjejer till grästorp! fy satan , hahaha gu vilka goa vänner jag har! sen i söndags blev det bakis pizza för emma och pernillas del, medans jag och anna satt där nyktra och njöt av pizzan! haha, karma is a bitch.

nu ska ja väl gå och hämta min kamra, innan jag drar till nossebro och träffar söt Lisa!


den här lägger jag ut bara för att ni ska få skratta. ha ha. så!
hahaha, jag och Emelie som små kottar, kan knappt stå på benen.
damn vad bra min morsa klär sig, svart gul röd jacka med blå byxor till!
yeaaahh, that's the 90's!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!