ska förklara

allt dåligt händer mig fan.
i måndags så smällde det till i datorn på övervåningen. då visade det sig att åskan slagit ner.
så nu är datorn helt kaputt. med alla mina bilder på älsklings philip.
och alla mina bilder i huvudtaget, och photoshop. allt , allt är borta.
jag vill gråta! haha inte riktigt men ... så jag kommer inte kunna fixa något. plus att min kamra verkligen
inte startar.. det är här jag vill gråta. och nu har vi mammas cp data också, det gör inte saken bättre.

tänkte förklara hur det låg till. och det är inte bra asså.
plus, att jag sommarjobbar denna och nästa vecka på ett dagis. heeeeej huvudvärk!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!