internet,yeeeeaaah!

internet is baaack! det känns gudomligt!:)
ska snart iväg och hämta brorsan från hans träning, det suger lite. särskilt när det regnar! ohjeeee.

sitter faktiskt här lite halv skakig. börjar gymnasiet på måndag,  jag ser faktiskt inte fram emot det.
jag får höra varje dag, oh det kommer bli kul och träffa nya människor, du kommer få det jättebra osvosv.
men nej, jag ser inte fram emot det. mina två bästa vänner åker iväg till Skara, kanske tom flyttar dit nästa år.
Eric min bamsebjörn flyttade idag till Svenljunga, Lisa min sötnos flyttar idag till, någonstans. Anders som jag kännt i 8 år, flyttade i fredags till Gävle. men jag. jag vill härifrån, från skiten. men jag är kvar!
det känns inte alls bra. någon mer än jag som inte ser fram emot gymnasiet? :)



peaace!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!