ensam ..

nu sitter jag här , helt själv i denna grymma värld, okejokej. nu överdriver ja. men nu har fina Fredrica åkt hem efter att hon stannat här sen i söndags. vilket får mig att känna mig väldigt ensam. väldigt väldigt ensam faktiskt.
jag har nog inte haft såhär kul på länge om jag ska vara ärlig, i söndags så var jag och Fredrica redigt trötta på att bara sitta i soffan, så vi bestämde oss för att dra till Geneviken klockan halv 1 på natten och ta ett dopp. tro mig, det är skönare på natten. sen i måndags så mötte vi johannes och matilda på geneviken, så där var vi ett tag på dagen med, sen somna jag och fredrica på studsmattan.. sen kom matilda o johannes på kvällen och vi drog till geneviken igen, på natten. haha. då vare svin kallt. fast ne, inte i vattnet. sen igår så bestämde jag och fredrica att hon skulle klippa och färga mitt hår, blev skit bra! jag hade aldrig vågat göra så för ett år sen. men jag hade skit kul ♥

sen måste jag vara ärlig. jag vet inte när jag ska ta tag i det här med fotograferingen igen.. :(
jag har ingen fantasi, jag har ingenting just nu. sen att jag får ha mammas sega dator utan photoshop tills jag fixat en ny, gör inte saken så himla mycket bättre :( sen ska jag föröka, jag vet inte när och jag vet inte hur, men ja ska fixa objektiv + stativ. så blir allt lite enklare igen!



ne, nu får ja sätta mig i soffan igen i min ensamhet och kolla på filmen jag skulle sätta på. och snackar med fredrica, båda är deprimerade eftersom vi kommit fram till att vi som är födda 2 oktober 1995 ,som vi båda är, vi är inte bra på någonting. det är sant. vi kan inte ens laga mat. vårat liv suger.. usch och fy!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!